In lumea marketingului online, scopul principal este acela de a ajuta clientii potentiali sa iti gaseasca compania si apoi sa construiasca o relatie puternica cu acestia, care sa conduca la vanzari. Un continut calitativ si convingator, care este optimizat pentru ati ajuta afacerea sa ocupe locul inalt in rezultatele motoarelor de cautare, poate fi una dintre cele mai rentabile strategii de a aduce acesti clienti potentiali.
Continutul articolelor tale, postarilor pe retelele sociale, videoclipurilor, podcasturilor, cartilor electronice si asa mai departe – ar trebui sa fie interesant si relevant pentru clienti, pozitionand compania ta ca lider in industrie si un consilier de incredere.
Urmeaza sfaturile de mai jos pentru un continut calitativ
- Priveste si invata
Priveste ce fac altii in industria ta, atat la nivel local, cat si in intreaga lume.
Ce fel de continut creeaza companiile?
Cum folosesc companiile ca a dumneavoastra blogurile, retelele sociale, buletinele informative electronice si videoclipurile pentru a crea interactiune cu clientii?
Ce strategii folosesc pentru a transforma traficul de continut in clienti potentiali?
Ce strategii ai putea folosi pentru a te diferentia in acest spatiu?
- Afla ce le place clientilor tai
Ce tip de media este cel mai atragator pentru publicul tau? Ce expertiza ai care ar putea fi transformata in continut? De exemplu, un dealer auto ar putea dezvolta un blog si o serie de videoclipuri simple care sa ofere sfaturi pentru ingrijirea masinii.
- Realizeaza un inventar
Nu trebuie sa iti creati tot continutul de la zero. Cauta continut existent in afacerea ta.
Este posibil sa poti revizui si utiliza cu usurinta articolele, brosurile, prezentarile si povestile de succes ale clientilor existente.
- Fii strategic
Ar trebui sa dezvolti o strategie de marketing de continut pentru a implica clientii si a spune povestea companiei tale in timp. Ca parte a strategiei, realizeaza un program pentru publicarea continutului in mod regulat si fii disciplinat cu privire la actualizarea acestuia. Nu arunca lucruri la intamplare atunci cand simti ca te plafonezi.
- Gaseste o persoana desemnata
Marketingul online nu este un sprint, este un maraton. Este nevoie de timp pentru a construi un public. De aceea, este important sa gasesti pe cineva care are o pasiune pentru continutul tau, un talent pentru a-l produce si care este angajat pe termen lung.
- Evita mesajele grele de vanzari
Aminteste-ti ca iti doresti sa interactionezi cu oamenii si sa construiesti relatii.
- Incurajeaza contributiile si feedback-ul publicului
Roaga-ti fanii sa posteze comentarii, povesti, fotografii si videoclipuri pe site-ul tau web si pe paginile de retele sociale.
- Construieste o baza pentru public
Asigura-te ca echipa ta invata si aplica tehnici de optimizare pentru motoarele de cautare (SEO) pentru a creste traficul catre site-ul tau. De asemenea, poti atrage si pastra adepti realizand sondaje online si organizand concursuri. Concursurile ar trebui sa fie concepute astfel incat sa atraga oamenii care sunt cu adevarat interesati de afacerea ta.
- Pune o fata umana afacerii tale
Foloseste fotografii si videoclipuri pentru a oferi oamenilor o imagine in culisele companiei si evenimentelor tale. Cercetarile indica faptul ca fotografiile si videoclipurile creeaza mai multa implicare a publicului decat articolele cu text simplu.
- Distreaza-te si da dovada de imaginatie
Cauta ceva unic de oferit. Nu se stie niciodata, s-ar putea sa devina viral.