Dezvoltam afaceri online impreuna

Servicii:
- SEO
- SEO local
- SEO internațional
- Digital PR & Link Building
- Consultanta SEO
- Servicii media
De ce să ne alegeți
Deși ne rafinăm procesele de peste 10 ani, am continuat mereu să inovăm, pentru a ne sprijini clienţii să fie cu un pas înainte, prin practici oneste, care oferă website-urilor trafic și conversii reale.
PASUL 1 // Analiza cuvintelor cheie
Pornim de la analiza cuvintelor cheie care te interesează și a cuvintelor cheie pe care le vizează concurența, aceste date coroborate, împreună cu instrumentele specifice de optimizare a căutării, generând alte opțiuni de cuvinte cheie, practic o listă de segmente de cuvinte cheie potențiale din care să alegi.
PASUL 2 // Atribuire de cuvinte cheie
În acest punct avem informațiile necesare pentru a lua decizii. Un consultant al nostru va atribui cuvinte cheie paginilor wesite-ului tău, astfel încât, ştiind unde ne-am dori să se claseze fiecare pagină, putem începe optimizarea pentru a obține rezultate cât mai rapide.
PASUL 3 // Optimizarea codului SEO
Optimizarea website-urilor este una dintre principalele noastre specialități, așa că fii sigur că website-ul va fi pe mâini bune. Optimizarea codului presupune mai întâi remedierea a ceea ce este defect (aceasta este o parte importantă a procesului, deoarece ne permite să ne asigurăm că nimic nu este în mod tehnic în neregulă cu website-ul). Se optimizează apoi titlurile paginii, meta descrierile și meta cuvintele cheie, asigurându-ne totodată că motoarele de căutare pot indexa conținutul, că nu se blochează pagini, că toate linkurile sunt urmărite și că totul de pe backend este, în general, în stare de top pentru indexarea motorului de căutare. Vom propune şi strategii avansate precum Schema.org, imagini, videoclipuri, sitemap-uri, robots.txt și multe altele. Nu în ultimul rând ne asigurăm că website-ul respectă prevederile Google privind calitatea.
PASUL 4 // SEO de conținut
Am făcut modificări majore în ceea ce priveşte SEO de conţinut conform Google Hummingbird Update, astfel încât propunerile noastre de marketing de conținut generează niveluri mari de trafic, distribuiri pe reţelele de sociale și link-uri către website-ul clientului. Strategiile noastre de conținut ne diferențiază de ale altora prin calitatea efectivă a conținutului şi prin faptul că sunt premium indiferent de limbă, fiind printre puţinii cu competenţe de traducere extinse. Optimizarea căutării de conținut este o parte critică a procesului şi este foarte simplă - pur și simplu vom lua cuvintele cheie enumerate în atribuirea cuvintelor cheie pentru acea pagină și le vom transforma în copia paginii respective. Acesta va fi un semnal suplimentar pentru motoarele de căutare care vor clasifica website-ul în top pentru acești termeni. Tot în acest punct ne asigurăm şi că toate titlurile de pe pagină, cum ar fi H1 și H2, sunt cele potrivite. În plus, după actualizarea Google Hummingbird, ne asigurăm că sunt atinse anumite subiecte pe care Google le consideră de înaltă calitate.
PASUL 5 // Optimizarea legăturilor interne
Pentru website-urile foarte mari, cu milioane și milioane de pagini, crearea unei structuri de conectare interne prietenoase cu optimizarea motorului de căutare poate fi dificilă, mai ales dacă strategia este fragmentată. Experţii noştri au lucrat cu website-uri care ajung la sute de milioane de pagini și se pot asigura că structura internă de legătură este corectă din punct de vedere arhitectural. Dacă ai un website mai mic, putem maximiza paginile pe care le ai și te putem ajuta în crearea unei noi pagini și a unei strategii de dezvoltare a legăturilor interne. Procesul de conectare internă constă în verificarea faptului că fiecare link indică o pagină cu cuvântul cheie corect în textul ancoră. Avem şi strategii pe care le dezvăluim doar clienților, pentru că ele ne conferă poziţia privilegiată în sectorul nostru de activitate, făcând o mare diferenţă.
Contact
Ai o intrebare?
Suntem gata să vă răspundem la întrebări și să vă pornim proiectul
Întrebări frecvente
De ce ar trebui să angajez o companie de internet marketing?
Deși poţi crea singur propria strategie de digital marketing, dacă nu ai experiența sau resursele necesare pentru a o implementa corect, ar trebui să investeşti într-o agenție specializată.
Unele semne cum că aveţi nevoie de suport specializat:
• Nu eşti familiarizat cu termenii de specialitate
• Nu eşti familiarizaț cu Google Analytics
• Nu ştii diferența dintre SEO, SEM și PPC și cum se raportează toate acestea
• Nu eşti la curent cu tendințele din rețelele de socializare
• Nu eşti familiarizat cu SEO tehnic
• Nu ai folosit niciodată AdWords și nu eşti familiarizat cu campaniile PPC
• Nu ai o strategie de content marketing
Care sunt avantajele colaborării cu o companie de internet marketing?
Există multe motive pentru angajarea unei companii de marketing digital, cele mai comune fiind:
• personal specializat, capabil să conceapă o strategie care să ajungă la publicul țintă și cele mai bune canale pentru asta
• informaţii actualizate despre cele mai noi instrumente și tendințe.
• idei inovatoare, creative
Doar cu cele de mai sus poţi rămâne competitiv în industrie, pentru că este foarte probabil ca toţi concurenții tăi să folosească deja tactici de marketing de ultimă generație.
Angajarea unei companii de internet marketing este rentabilă?
Da. În timp, o agenție externă va costa, în general, mai puțin decât angajarea unei persoane interne pentru job. Nu există impozite pe salarii, costuri generate de extrabeneficii, etc. Iar când vine vorba de campanii de marketing outbound sau PPC, merită să
Cum se măsoară succesul unei companii de internet marketing?
O companie de marketing digital nu este o soluţie miraculoasă pentru toate nevoile tale de marketing. Marketingul necesită timp - luni, chiar ani, pentru a se observa rezultate vizibile. Dacă o companie îți oferă rezultate instantanee, fii foarte precaut. Orientează-te mai degrabă spre o companie care lucrează cu tine pentru a defini și contura obiectivele, capabilă să arate și să raporteze în mod constant rezultate.
Care sunt semnele clare ale unei companii de marketing digital de succes?
• Retenţia clienților – compania are clienţi fideli
• Vechimea - compania a rezistat ani de zile pe piaţă
• Prețurile – o companie care oferă servicii excelente va taxa în consecință
• Transparenţa costurilor - compania vă va detalia tarifele în avans
• Recunoaştere socială - dacă nu găseşi astfel de dovezi pe website şi nu numai, cel mai probabil serviciile lasă de dorit.
Care este cel mai important serviciu oferit de o companie de marketing online?
Răspunsul la această întrebare depinde mult de natura afacerii. Dacă ai un website de comerț electronic, de exemplu, este posibil să fii mai interesat de optimizarea ratei de conversie (CRO) decât de orice alt aspect al marketingului digital. Pe de altă parte, dacă deţii o firmă de prestări servicii, ai putea opta pentru content marketing ca strategie principală de informare.