Gestionare Social Media
SERVICII DE GESTIONARE SOCIAL MEDIA CARE OBŢIN CE PROMIT
SEOClub pune la dispoziţie o analiză de marketing Social Media detaliată, bazată pe date, pe care o poţi apoi discuta cu un specialist în domeniu.
DE CE SĂ NE ALEGEȚI
• nu derulăm contracte pe termen lung, credem că trebuie să ne demonstrăm eficienţa lună de lună
• Integrăm Social Media cu PPC, CRO, content marketing și relații publice
• Suntem experți internaționali, cu abilităţi dovedite în ceea ce priveşte publicitatea PPC
Servicii
• Campanii interactive
• Managementul rețelelor sociale
• Publicitate în rețelele sociale
• Infografie
• PR digital
Campaniile interactive includ de obicei concursuri, quizz-uri și chat-uri. Am putea iniția un concurs foto care solicită persoanelor din nişa ta de piaţă să împărtășească o imagine creativă a produsului vizat sau un concurs video care să îl evidențieze. Quizz-urile sunt un alt mod excelent de a construi interacţiunea cu publicul. Le vom da titluri tip clickbait şi le vom concepe atractive pentru publicul vostru ţintă, pentru a atrage cu ajutolul lor cât mai mulţi vizitatori pe website. Te vom ajuta şi să configurezi chat-uri Twitter, stabilind de comun acord o dată, o oră și un hashtag pentru ele, astfel încât să aibă impact maxim.
Există două componente ale managementului Social Media. Mai întâi stabilim canalele de socializare potrivite pentru marca şi apoi te ajutăm să utilizezi diverse website-uri de socializare pentru a-ţi gestiona marca online. Este important de reţinut că nu toate website-urile de socializare sunt create la fel, unele dintre ele fiind mai relevante pentru anumite modele de afaceri decât pentru altele. De exemplu, dacă activezi în spațiul B2B, vei dori să îţi promovezi marca pe LinkedIn. Pe de altă parte, dacă eşti în industria modei, probabil că vei avea mai mult succes pe website-urile de socializare axate pe imagini, cum ar fi Pinterest și Instagram. Odată alese canalele, te vom ajuta să utilizezi Social Media pentru a stimula notorietatea mărcii în online. Vom stabili împreună obiectivele pentru rețelele de socializare şi îţi vom furniza indicații despre tipul de conținut pe care ar trebui să îl incluzi și cât de des ar trebui să postezi. Specialiştii SEOClub vor trece în revistă analiza de Social Media a companiei tale pentru a determina ce tipuri de conţinut rezonează bine cu publicul ţintă, ca să obții cele mai bune rezultate şi îţi vom arăta cum să utilizezi rețelele de socializare ca să generezi clienți potențiali și să atragi oamenii pe website-ul tău.
Multe website-uri permit direcționarea eforturilor de promovare pe baza datelor demografice și a intereselor. Asta înseamnă că puteți obţine cea mai mare rentabilitate afișând anunțurile numai utilizatorilor de Social Media care sunt susceptibili să facă parte din publicul tău ţintă. În unele cazuri recomandăm să se optimizeze anunțul pentru clicuri maxime și să plătiți pe click. Pentru alte campanii se poate să fie mai profitabil să plătiți per afișare. Experții SEOClub în Social Media vor determina strategia de publicitate în Social Media care vă oferă cel mai bun randament al investiției, asigurându-ne că anunțul vostru se difuzează pe canalele de socializare potrivite și că este destinat doar publicului potrivit.
Te poți gândi la infografie ca la un rezumat în format grafic, menit să ofere oamenilor fapte și statistici despre un anumit subiect folosind o imagine care poate fi parcursă şi înţeleasă în doar câteva minute. Genul acesta de expunere vizuală face informațiile ușor de asimilat. Infografiile conţin grafice, diagrame și statistici, ba chiar şi personaje de desene animate pentru a sparge monotonia. Pe scurt, infografia face învățarea distractivă. Dincolo de asta, totuși, infografiile au potențialul de a deveni virale. Este o veste foarte bună dacă eşti autorul unei infografii și ai trecut numele companiei și adresa website-ului tău în partea sa de jos. Echipa de experți în design grafic de la SEOClub va crea un infografic relevant pentru nișa ta, pe care să îl distribuie diferitelor canale de socializare și influencerilor care ar putea la rândul lor să îl distribuie urmăritorilor lor.
PR-ul digital este la fel ca PR-ul „normal”, dar cu accent pe construirea de legături. Ideea este să generezi noutăți despre afacerea ta prin crearea unui profil de backlink sănătos. Ca bonus suplimentar, backlink-urile îți sporesc rangul în paginile cu rezultate ale motorului de căutare (SERP), ceea ce oferă o expunere mai mare atunci când oamenii caută cuvinte cheie legate de nișa în care activezi. Vom începe campania de digital PR stabilind unde își petrec timpul online oamenii din publicul ţintă, ajutându-te să devii parte a acestor comunități, astfel încât să poţi fi menționaț, să te transformi într- un lider de opinie și să generezi linkuri care să ducă la mai multe vizite pe website-ul propriu. Campania pe care o propunem va viza şi editori, bloggeri influenți și conturi cheie de social media pentru a-i determina să scrie despre afacerea ta. Vom folosi o varietate de canale, inclusiv Twitter, LinkedIn, forumuri și secțiuni de comentarii pe bloguri, pentru a crește gradul de conștientizare despre marcă în mediul online. Vom determina ce strategii de digital PR funcționează pentru concurenții tăi și le vom imita. Procesul nostru de marketing pe rețelele de socializare este similar cu cel de optimizare a motoarelor de căutare, diferite companii sunt la diferite niveluri în ceea ce priveşte marketingul pe Social Media. Indiferent de nivelul pe care l-a atins marca ta în online, avem multe de oferit. Serviciile noastre sunt inovatoare, integratoare şi eficiente
Suntem gata să vă răspundem la întrebări și să incepem colaborarea