PPC AMAZON

Servicii:
- Gestionare consolă Amazon
- Management Amazon DSP
- Raportare Amazon
- Actualizări și optimizări ale listării pe Amazon
- Consultanţă lansare
- Îmbunătățirea rangului organic pe Amazon
Procesul nostru Amazon MarketPlace
Echipa noastră de experți Amazon are o metodologie unică pentru a te ajuta să îţi construieşti marca pe Amazon. Cu o piață în continuă schimbare, poate fi o provocare să ai succes pe Amazon în timp ce îți conduci și afacerea. Folosim procese actualizate, plus tehnologie de gestionare a ofertelor și o suită de instrumente pentru a ne asigura că toţi clienții noștri depășesc principalele lor KPI-uri pe Amazon.
PASUL 1 // Analiza contului
Începem cu o analiză gratuită a contului tău de vânzător sau furnizor Amazon, pentru a identifica oportunitățile cheie din cadrul contului, pe care echipa noastră să le poată exploata.
PASUL 2 // Amazon MarketPlace Management
Vei beneficia de serviciile unei echipe de Amazon Marketplace alocată brandului tău, care te va sprijini cu:
- Monitorizare și recomandări privind starea contului de vânzător sau furnizor
- Raportare săptămânală a tabloului de bord personalizat
- Optimizarea produsului
- Analiza concurenților de top de pe Amazon
- Comunicare și asistență proactivă pentru clienți
- Strategie de prețuri și promovare
PASUL 3 // Servicii de administrare Amazon Sellerboard
Cu tehnologia noastră de licitare programatică, oferim gestionarea completă a produselor sponsorizate, a mărcilor sponsorizate și a construirii, executării și optimizării continue a campaniilor de display sponsorizate. Ne ocupăm de:
- licitare la nivel de produs
- managementul bugetului
- monitorizarea cuvintelor cheie și a termenului de căutare
- cercetarea cuvintelor cheie
- selectarea oportunităților conexe pentru îmbunătăţirea traficului pe Amazon
Folosim cele mai noi tool-uri pentru a identifica cuvintele cheie care sa rankeze cel mai bine pentru produsele tale. Ca un exemplu de tool folosim Data Dive
PASUL 4 // Construirea brandului pe Amazon
Este un aspect care devine din ce în ce mai important, deoarece Amazon continuă să adauge noi modalități de a oferi brandurilor prezență pe platformă.
Ne ocupăm noi de creionarea propunerilor unice de vânzare, care sunt importante pentru un cumpărător Amazon, scriind și optimizând conținutul înregistrărilor tale. Ne asumăm realizarea unui magazin Amazon care să fie în concordanță cu brandul tău, în care să ai organizate produsele în cel mai eficient mod pentru ca potenţialii clienti să le descopere şi odată cu ele şi brandul, pentru a-i fideliza. Ne asumăm cConstruirea și executarea de conținut A + compatibil cu dispozitivele mobile pentru a contribui la creșterea vânzărilor, crearea de postări Amazon interconectate cu cele de pe rețelele de socializare, ş.a.
PASUL 5 // Amazon DSP
Amazon are propria rețea de afișare - Amazon DSP (Demand Side Platform), care poate fi utilizată atât pentru mărcile endemice (se vând pe Amazon), cât și pentru cele non-endemice (care nu se vând pe Amazon) pentru a accesa datele propriilor produse, precum și lista extinsă a inventarului deținut și operat. Oferim suport pentru introducerea mărcilor în platforma DSP, soluţii de acces la funcții valoroase de plasare, date și publicitate. Construim împreună o abordare Full-Funnel cu Amazon DSP Management, pentru a ze plasa înaintea concurenților, totul bazat pe raportările săptămânale conţinând datele updatate care contează cel mai mult pentru afacerea ta. Ne vom axa pe fidelizarea clienţilor și retargeting personalizat, dar şi pe atragerea de clienți noi și reorientare personalizată.
PASUL 6 // Raportare și atribuire Amazon
Te ajutăm să valorifici oportunitățile de atribuire Cross-Channel - noile oferte de atribuire ale Amazon, pefirndu-ţi suport constant prin comunicare săptămânală sau bilunară, în funcție de preferinţe, prin intermediul portalului dedicat comunicării cu clienții, cu ajutorul căruia ne asigurăm că termenele limită ale proiectului sunt respectate și că ambele părți au o linie de comunicare clară și facilă. Asigurăm testarea, măsurarea, optimizarea și planificarea bazate pe strategiile care maximizează rentabilitatea investiției și care permit ajustarea bazată pe datele la zi cu algoritmul Amazon.
Contact
Ai o intrebare?
Suntem gata să vă răspundem la întrebări și să vă pornim proiectul
Întrebări frecvente
Ce este A9?
A9 este numele filialei Amazon care dezvoltă motorul de căutare al companiei și algoritmul de publicitate în căutare. Dacă sunteți interesat de Amazon SEO, ar trebui să aflați cât mai multe despre algoritmul pe care Amazon îl folosește pentru a clasifica produsele și reclamele.
Există o serie de factori pe care Amazon îi folosește pentru a determina gradul de căutare. Iată câţiva dintre ei:
• Relevanța pentru textul de căutare - evident, algoritmul va căuta în descrierile de produse și titlu cuvinte care se potrivesc cu interogarea de căutare.
• Disponibilitatea – este puțin probabil ca Amazon să clasifice produsele care sunt în prezent epuizate.
• Prețul - Amazon dorește să ofere utilizatorilor săi cea mai bună experiență posibilă. Aceasta înseamnă clasarea prioritară a articolelor la prețuri mai mici faţă de produsele concurente mai scumpe.
Ce este Amazon Black Hat SEO?
Unii oameni au încercat să manipuleze clasamentul căutării Amazon, însă fără succes, unul dintre modurile prin care se încearcă o clasare superioară fiind recenziile false. Când Amazon identifică o asemenea practică, nu numai că retrag produsele de pe platformă, dar şi dau în judecată compania care a solicitat recenziile false. Practic, nu există niciun motiv să apelaţi la Amazon black hat SEO, singura soluţie este să urmați regulile - optimizați-vă lista de produse pentru cuvintele cheie și mulţumiţi-vă clienţii.
Există instrumente de monitorizare a cuvintelor cheie Amazon SEO?
Amazon SEO, ca și Google SEO, începe fix de la acest capitol. Din fericire, există instrumente pe care le poți folosi pentru a descoperi cuvintele cheie pe care oamenii le folosesc pe Amazon. Iată câteva dintre ele:
• MerchantWords - te ajută să descoperi cuvintele cheie pe care cumpărătorii le folosesc pentru a găsi ceea ce vinzi.
• AMZTracker - Acest serviciu se promovează ca fiind „singurul software pentru Amazon care te urcă în clasamentele de căutare şi te ajută să rămâi acolo.” Este destul de scump, dar multe companii sunt mulţumite de rezultatele obţinute.
• Sellics - Această soluție all-in-one pentru vânzările pe Amazon are un motor de căutare de cuvinte cheie numit Sonar. Instrumentul pentru cuvinte cheie este 100% gratuit, așa că nu trebuie să îţi faci griji cu privire la costurile ascunse. Baza de date Sonar include peste 180 de milioane de cuvinte cheie generate de cumpărători reali ai Amazonului. Un alt avantaj este că Sonar oferă termeni de căutare în mai multe limbi și este extrem de ușor de utilizat fără vreo formă de înscriere.
• Jungle Scout - Sporeşte-ţi vânzările în comerțul electronic cu ajutorul unui instrument de cercetare a cuvintelor cheie numit Keyword Scout, care folosește datele reale de la Amazon pentru a oferi cele mai bune rezultate, având câteva opțiuni de plan diferite pentru a alege ce se potriveşte nevoilor afacerii tale. Din păcate, nu există nicio perioadă de încercare gratuită disponibilă, dar dacă nu eşti pe deplin mulțumit de instrument, îţi vor fi rambursaţi banii în 14 zile.
Cum determină algoritmul Amazon clasamentele SEO?
Pur și simplu, atunci când un consumator caută un cuvânt cheie pentru un produs, listările vânzătorilor care se potrivesc cel mai bine cu cuvintele cheie ale consumatorului sunt plasate în ordinea relevanței pe SERP. Potrivirea cuvintelor cheie poate fi cel mai influent factor de clasare, dar nu este singurul. Iată și alți factori de ordin indirect, care ar putea afecta clasamentul de listare:
• Calitatea și cantitatea recenziilor produselor
• Imaginile și calitatea imaginii
• Conținutul îmbunătățit de marcă (EBC) sau conținut A +
• Publicitate / reclame PPC
• Promoții