De ce sa ne alegi pe noi:
• Nu avem contracte pe termen lung, credem ca trebuie sa ne demonstrăm lună de lună eficienţa
• Avem experiență atât cu cele mai mari website-uri online, cât şi cu start-up-uri și website-uri de mărime medie
- 25 puncte Google Analytics Audi
- Implementare și configurare Google Analytics
- Implementare și configurare Google Tag Manager
- Urmărirea conversiilor offline
- Management și consultanță Analytics
- Analiză avansată personalizată, integrarea datelor și urmărirea conversiilor
- Procesul nostru de raportare și analiză //
- Pornim de la obiectivele tale şi generăm rapoarte personalizate care măsoară eficienţa atingerii lor, în termeni de creştere a traficului pe website și a prezenței în online.

PASUL 1 // Acces statistic la toate conturile
Procesul începe prin permiterea accesului la toate conturile Google Analytics, pentru a obține o imagine de ansamblu exactă a stării actuale a companiei.
PASUL 3 // Recomandări pe canale
Pe baza rezultatelor auditului, vom face recomandări privind fiecare canal, precum și referitoare la elementele care trebuie încorporate în strategia de brand pentru a-i maximiza succesul.
PASUL 5 // Implementarea monitorizării online
Această etapă este dedicată evaluării paşilor din procesul de plată. Deseori recomandăm reducerea pașilor, noile tehnologii, formulare de completare automată, modificări de proiectare și copiere și multe altele pentru a îmbunătăți ratele de conversie. Ni s-a întâmplat să recomandăm modificări care, odată implementate, să conducă la o creștere de peste 300% a ratelor de conversie.
PASUL 2 // Audit complet
Vom efectua un audit complet al tuturor conturilor și canalelor existente, pentru a determina ce funcționează optim şi ce nu.
PASUL 4 // Plan strategic bazat pe obiective de afaceri
Vom pune la punct un plan strategic care să descrie în amănunt modul în care fiecare obiectiv va fi atins.
PASUL 6 // Implementarea monitorizării offline
Vom implementa module de monitorizare offline și integrare CRM.
Contact
Ai o intrebare?
Suntem gata să vă răspundem la întrebări și să vă pornim proiectul
Întrebări frecvente
Cât de des se produc rapoarte?
Clienții primesc rapoarte lunare și trimestriale detaliate, dar și rezumate săptămânale.
Ce mă pot aștepta să văd într-un raport?
În timp ce valorile exacte vor varia în funcție de obiectivele din domeniul de activitate, un raport va include de obicei informații despre traficul website-ului, creșterea de la o lună la alta sau de la un an la altul, creșterile în clasament pentru termenii de top, despre cuvintele cheie, link-uri obținute, evoluţia diverselor comunități sociale, creșterea traficului pe device-uri mobile, rata de conversie pe canale și multe altele.
Care sunt unele dintre cele mai bune instrumente de raportare?
Fiecare instrument de raportare SEO vine cu puncte forte diferite - de exemplu, unele sunt mai concentrate pe backlink, în timp ce altele aprofundează performanța cuvintelor cheie. Iată câteva dintre cele mai bune instrumente de raportare SEO:
• SEMRush - Permite crearea de rapoarte personalizate cu caracteristici drag-and-drop. Dincolo de aceasta, poate produce rapoarte imediate despre clasamentul cuvintelor cheie și SEO pe pagină.
• Majestic SEO - Serviciul folosește unul dintre cele mai mari indexuri de linkuri din lume şi poate demonstra eficienţa unui website în corelaţie cu cele ale partenerilor.
• Raven Tools - „Cele mai bune instrumente SEO și rapoarte de marketing White Label”. Aceasta este promisiunea Raven Tools, o suită de aplicații care te ajută să arăţi clienților ce face strategia SEO pentru ei.
• Ahrefs - Cel mai cunoscut pentru „profilarea backlink-ului”, Ahrefs este ideal pentru raportarea referitoare la linkuri nefuncţionale, pagini de top și cuvinte cheie organice.
• Moz—Moz acoperă totul, de la probleme tehnice SEO până la cercetarea cuvintelor cheie, analiză backlink și multe altele. Această platformă este ideală pentru compilarea listelor de cuvinte cheie pe care puteți crea conținut, precum și pentru a face predicții despre clasarea anumitor cuvinte cheie.