SEO ROMANIA

Pachetul nostru de optimizare a motorului de căutare la nivel local te va înscrie pe harta care contează.

Your browser does not support the canvas element.

De ce să ne alegi:

• Fără contracte pe termen lung, ne demonstram utilitatea şi eficienţa în fiecare lună

• Integrăm SEO cu Social Media, CRO, SEM, content marketing și relații publice.

• Avem personal specializat și cu experiență. Peste 85 de angajați cu normă întreagă, toti experţi în domeniu

SERVICII OFERITE
• Crearea profilului local
• Construcţie de citate și linkuri
• Crearea paginii HTML pentru site
• Link Building
• Crearea de conținut
• Revizuirea managementului reputației

PROCESUL de SEO LOCAL

Eliminăm presupunerile şi semnele de intrebare din acest proces complicat, asumându-ne responsabilitatea pentru rezultatele SEO locale, astfel încât tu să te focusezi pe ce e cu adevărat important – afacerea ta.

PASUL 1 - Crearea profilurilor locale de bază

Primul pas este configurarea și / sau revendicarea profiluri locale de bază, inclusiv Google My Business, Yelp, Bing și alte website-uri de nişă.

PASUL 2 - Numele, adresa și numărul de telefon de pe cele mai importante website-uri

Dacă te-ai săturat de promisiuni cu rezultate rapide, peste noapte și fără efort, dar fără dovezi și fără sprijin real, continuă să citești.
Dacă ai obosit să citești cărți de business și dezvoltare personală, să participi la webinarii, dar tot să nu reușești să faci progrese reale, atunci soluția asta este pentru tine.

PASUL 3 - Crearea paginii HTML pe website

Vom crea o pagină locală HTML completă pe website-ul vostru, incluzand aici optimizarea completă a titlului, titlurilor H1 și T2, copiere imagini și hartă.

PASUL 4 - Crearea continuă de linkuri și de conţinut nou

După ce au fost revendicate și stabilite profilurile  locale de bază, vom efectua o optimizare avansată a paginii de Google My Business, adăugând servicii, imagini, videoclipuri, îndemnuri, prețuri și multe altele.

PASUL 5 - Optimizarea locală avansată a companiei pe Google

Vom lucra continuu pentru a construi noi linkuri de înaltă calitate  pentru website-ul tău, precum și pentru a crea conținut nou, care să îţi îmbunătățească poziţionarea și reputația în cadrul motoarelor de căutare.

PASUL 6 - Revizuirea strategiei de generare și răspuns

Ne vom asigura că ai o strategie pentru a genera recenzii pozitive și pentru a răspunde la cele primite şi ca vei implementa o strategie mai cuprinzătoare de gestionare a reputației, pentru a face față oricăror recenzii negative.


Ce spun clientii ?

Catalin - Project Manager

Multe filiale = multe bătăi de cap, de care SEOClub ne-a scăpat. Toată informaţia despre noi este acum unitară şi uşor accesibilă de peste tot, lucru esenţial pentru dezvoltarea şi menţinerea unei afaceri prospere.


Irina - Logistic Mnanager

În lumea de astăzi, degeaba esti bun, dacă nu ştii să te promovezi, aşa că am externalizat asta către SEOClub, cu care comunicarea a fost uşoara şi eficientă, iar rezultatele neaşteptat de rapide.

Mihai -CEO

Un mare plus pentru orice afacere. Pentru noi efectele au fost vizibile în vânzări aproape imediat ce am început colaborarea şi au fost mereu constante.


Cum diferă SEO local de SEO?

SEO local funcționează pe multe dintre aceleași practici și principii ca și SEO obișnuit, cu accent pe traficul local și caracteristicile locale. SEO local este menit să capteze intenția de căutare locală, iar căutările locale includ adesea markeri precum „lângă mine” sau o anumită locație. Optimizarea pentru local vă ajută să vă clasificați pentru acest tip de căutări specifice locației.

Cum funcționează Link-Building pentru SEO local?

Construirea de linkuri pentru SEO local vine cu câteva provocări unice şi este o parte incredibil de importantă a strategiei locale. Asigurând linkuri atât pe website, cât și în afara sa, vei consolida calitatea și autoritatea profilului tău de link, care este utilizat ca factor de clasare locală.

Vom lucra cu tine pentru a concepe o strategie eficientă de construire a linkurilor, care include adesea:

• Comentarii și postări pe bloguri locale, feedback oferit altor companii locale și activitate constantă pe paginile de Social Media locale, precum și pe website-uri precum NextDoor, care se concentrează pe conectarea cu comunitatea.

• Colaborarea cu website-uri prietenoase, precum Trip Advisor sau Yelp, pentru a obține un backlink de încredere, precum și cu publicații locale care să te menționeze într-o recenzie sau într-o postare de tipul „lucruri de făcut”.

• Distribuirea linkurilor website-ului tău pe rețelele de socializare pentru a atrage vizitatorii.

Cum arată o strategie de conținut pentru SEO local?

Optimizarea pentru SEO local înseamnă crearea de conținut specific locației și nișei tale, pentru a atrage clienți locali. La fel ca la serviciile de SEO obișnuit, acest lucru se face prin direcționarea de cuvinte cheie. Spre deosebire de SEO obișnuit, aceste cuvinte cheie vor avea adesea legături locale. Includem repere locale, destinații și atracții în conținutul creat pentru a-i surprinde pe cei care caută la nivel local. Aşa nu numai că vei atrage clienți noi in timp ce îi ţii aproape pe cei existenți deja, dar fiecare postare publicată având cuvinte cheie locale va oferi website-ului tău o altă pagină locală pe care Google să o indexeze.

Ce este NAP-ul?

În SEO local, NAP-ul se referă la nume, adresă și locație. Este foarte important ca aceste informații să fie actualizate și coerente în toate citările și listele de căutare. Conform unui studiu recent realizat de Bright Local, 64% dintre cei care căutau informaţii despre o companie au folosit Google My Business pur și simplu pentru a găsi datele de contact, demonstrând că o greșeală de tipar sau un profil incomplet poate impacta vânzările. Mai mult decât atât, neconcordanțele din profilul vostru pot însemna că Google și motoarele de căutare nu știu în ce informații să aibă încredere, ceea ce ar putea duce la date inexacte afișate în rezultatele motorului de căutare.

Cum se face optimizarea pentru o afacere cu mai multe locații?

Vestea bună este că, indiferent de numărul de locații, se aplică în continuare aceleași principii SEO locale. Aceasta înseamnă că va trebui în continuare să îţi optimizezi conturile GMB, să revendici citate locale, să generezi recenzii și să produci conținut local. Partea dificilă – trebuie ca aceste informaţii să fie produse pentru toate locațiile. Dacă ai o companie cu mai multe locații, ar trebui să adăugi și să optimizezi listările locale pentru fiecare locație, cu un profil unic pentru fiecare. Deşi pare mult de lucru, crearea de profiluri individuale va elimina orice problemă de conținut duplicat. Fiecare locație va avea nevoie, de asemenea, de o strategie pentru a genera și a răspunde la recenzii. În funcție de mărimea afacerii și de numărul de locații, acesta poate fi un proces semnificativ ca durată. Noi te putem ajuta să concepi și să implementezi o strategie prin care fiecare locație să prospere.


Mai ai întrebări?

Suntem gata să vă răspundem la întrebări și să incepem colaborarea