Ai nevoie de mai multă vizibilitate? Noi ţi-o garantăm!

APP

Echipa noastră de experţi are abilitățile necesare pentru a comunica eficient cu publicul, atât prin tactici inovatoare de PR digital, cât și prin abordări tradiționale. Relațiile noastre cu mass-media, influenceri și bloggeri vor asigura promovarea mărcii voastre pe website-uri mari de socializare, bloguri și publicații locale și naționale, menținându-te astfel în centrul atenției.

Avantajele PR-ului:

• plus valoare faţă de concurența care nu se concentrează pe o strategie de plasare media

• credibilitate sporită, care conferă mai multă valoare publicității tradiționale, plătite

• popularizarea produselor sau serviciilor companiei

• vizibilitate SEO sporită, comunități virtuale mai mari și liste de e-mail mai generoase numeric

• consolidarea imaginii companiei și a percepției publice

De ce să ne alegeţi?

• suntem poziţionaţi ca o companie de SEO de top în toate clasamentele industriei de profil

• nu avem contracte pe termen lung, credem că trebuie să ne demonstrăm eficienţa lună de lună

• integrăm SEO cu Social Media, CRO, SEM, content marketing și relații publice.

• avem angajaţi specializaţi şi cu experienţă în domeniu.

• suntem experți în SEO internațional (inclusiv competenţe de traducere completă)

Servicii
Oferite
PR

RELAȚII CU MASS MEDIA

O bună relaţionare cu mass-media este esenţială pentru o imagine de marcă puternică.
RELAŢII CU BLOGGERI ŞI INFLUENCERI
Cele mai de succes campanii de PR includ influenceri pentru a crește acoperirea și credibilitatea printre următorii lor. În plus, aceştia generează legături care au autoritate, impactând pozitiv procesul de SEO al brandului.
COMUNICARE COMUNITARĂ
Monitorizăm tot ceea ce se întâmplă în comunităţile relevante pentru tine şi în societate în general, pentru a putea implementa programe de promovare şi conştientizare a mărcii. Echipa noastră de copywriteri are creativitatea necesară pentru a scrie materiale destinate publicului cu vocea mărcii tale, completându-le cu elemente grafice compatibile pentru a ne asigura că avem reach-ul scontat.
COPYWRITING – COMUNICATE DE PRESĂ, CONȚINUTUL SITE , CONŢINUT OFERIT SPRE PUBLICARE, BLOGURI, KITURI MEDIA, DISCURSURI, STUDII DE CAZ ȘI ARTICOLE
Ţi le oferim pe toate la pachet cu multă creativitate.
TRADUCERE ȘI MARKETING REGIONAL
Consumatorii preferă să primească informații în limba maternă, atâta timp cât traducerea este fidelă. Dacă vei valorifica asta, vizitatorii vor aprecia, ceea ce va genera mai multă încredere în marcă, întrucât vor înțelege mai bine ce oferi. Traducătorii noștri sunt excelenţi cunoscători de limbă, însă marea diferenţă o face faptul că au informaţii culturale vaste şi un real ataşament pentru respectiva cultură, oferindu-ţi astfel un avantaj competitiv față de concurență.
MEDIA TRAINING
Este esenţial să îţi reprezinţi corect şi eficient marca în context mass-media, aşa că specialiştii noştri te vor pregăti pentru ca această interacţiune să fie armonioasă şi să conducă la efectul scontat pentru brand.
Tururi pentru mass media
Prin aceste întâlniri programate le permitem reporterilor, editorilor, scriitorilor și producătorilor din diferite medii digitale și tradiționale să experimenteze marca în mod direct. Acesta este unul dintre instrumentele cele mai utilizate în PR, care generează diseminarea mesajului dorit în nişa de piaţă fără eforturi extraordinare.
Activări
Aducem mărcile la viață prin experiențe care formează o legătură pe termen lung cu consumatorii la nivel emoţional. Activările pot varia de la campanii digitale până la sampling în magazine şi concursuri la evenimente.
Producție de evenimente speciale
Fie că organizezi un seminar, o întrunire sau o gală festivă, avem o rețea de profesioniști care să asigure o experiență memorabilă. Îţi punem la dispoziţie tot ce ai nevoie, de la logistica necesară până la servicii de comunicare şi PR. 
Comunicare de criză
Cel mai bun mod de a aborda un eveniment neplanificat în care reputația brandului este în pericol este să te pregăteşti pentru astfel de scenarii. Specialiștii noștri au abilitatea de a prevedea situațiile de acest gen și de a crea un plan de comunicare de criză special conceput pentru a proteja marca.

PASUL 1 // Backlink Clean Up

• Identifici legăturile necorespunzătoare folosind instrumentele pe care ţi le punem la dispoziţie.

• Cauţi informațiile de contact ale website-ului / website-urilor cu linkurile respective.

• Contactezi webmasterii pentru a solicita eliminarea linkului.

• Creezi un fișier de respingere, îl aprobi și îl încarci pe Google.

PASUL 2 // Story pitching

Echipa noastră de PR lucrează împreună cu cea de content writing şi cu specialistul în digital pentru a crea povești și conținut atrăgătoare pentru mass-media din industrie.

PASUL 3 // Requisition of Journalist Response

Gestionăm interogările HARO. Primim sesiuni de e-mail HARO de la editori de până la 3 ori pe zi, selectând dintre acestea oportunități de a trimite citate pentru publicaţiile lor.

PASUL 4 // Promovare orchestrată de informare / conținut

Echipa noastră de PR planifică și pune în practică oportunități de relaționare în spaţiul public. Acestea se bazează pe definirea tipurilor de audiență şi efectuarea cercetărilor necesare pentru promovarea strategică a conținutului și infograficelor orientate către SEO pe platformele sociale, în comunicate de presă sau pe platformele de blogging. Totul pentru a te ajuta să obții cea mai bună expunere și cel mai înalt grad de engagement din partea publicului țintă.

PASUL 5 // Analiza competitivă Backlink Gap

Gestionăm interogările HARO. Primim sesiuni de e-mail HARO de la editori de până la 3 ori pe zi, selectând dintre acestea oportunități de a trimite citate pentru publicaţiile lor.

PASUL 6 // Mențiuni de marcă neconectate

Mențiunile despre marcă neconectate sunt citate online despre brand care nu au trimiteri către website-ul tău. Sarcina noastră este să găsim aceste mențiuni neconectate, să contactăm website-urile și să le cerem să convertească mențiunea într-un link live către site.

PASUL 7 // Comunicate de presă

Ultimul nostru pas în procesul de PR este de a crea și publica comunicate de presă. Ne asigurăm că acestea sunt construite în jurul unor subiecte relevante, în timp util și că respectă tendințele domeniului tău de activitate.

Contact

+4 0742050058
office@seoclub.ro
S

Ai o intrebare?

Suntem gata să vă răspundem la întrebări și să vă pornim proiectul 

Întrebări frecvente

Ce sunt relațiile publice digitale?

PR-ul digital este la fel ca PR-ul obișnuit, doar că pune accent pe crearea de link-uri către conținutul tău, fiind o tactică utilizată pentru a obține mai multă recunoaștere online prin construirea de relații cu creatorii de conținut și jurnaliștii, precum și prin crearea de citate și backlinks.

Cum arată o strategie de PR digitală?

Campaniile noastre de digital PR încep cu o privire completă asupra publicului tău țintă și unde anume își petrece cel mai mult timp online. Apoi îţi vom ajuta brandul să se integreze în acele comunități, astfel încât să fii menționat, să devii un lider de opinie și să generezi link-uri care să ducă la mai multe vizite pe website. Folosind o varietate de canale, cum ar fi Facebook, Twitter, LinkedIn, forumuri online și secțiuni de comentarii pe bloguri, vom viza bloggeri influenți, editori, conturi cheie de socializare și multe altele, pentru a-i face să scrie despre afacerea ta. În plus, vom analiza strategiile pe care le foloseşte concurența, pentru a găsi modalități prin care aceste strategii pot funcționa și pentru tine.

Cum diferă PR-ul digital de cel tradițional?

Deși similare, PR-ul digital diferă de PR-ul tradițional în câteva aspecte importante. Primul ar fi că PR-ul tradițional implică de obicei accesul la publicații mai tradiționale, cum ar fi reviste, ziare, radio și televiziune. PR-ul digital, pe de altă parte, pune accentul pe influență și pe bloggeri, folosind tactici precum SEO și link building pentru a câștiga mai multă expunere online.

Cum măsurați succesul în PR digital?

La fel ca în majoritatea campaniilor digitale, determinarea succesului unei campanii de PR digital se bazează în mare măsură pe urmărirea valorilor corecte şi pe monitorizarea traficului de recomandări pe care website-ul îl primește de la fiecare destinație de plasare digitală. Vei dori să urmăreşti interacțiunile sociale, să monitorizezi performanța utilizând instrumente specifice, să verifici de unde provin backlink-urile folosind un instrument precum BuzzSumo și să cauți modificări în căutările legate de marcă. Este mai greu ca oricând să planifici, să executi și să rafinezi o strategie SEO care să obțină rezultate. Zilele în care blogging-ul și campania publicitară ocazională te făceaua să ajungi pe prima pagină a rezultatelor căutării Google s-au încheiat.

Studioul nostru web creează și promovează site-uri web, lucrăm pentru rezultat.

Follow Us:

© 2022 Toate drepturile rezervate.Dezvoltat de Seoclub Consulting Romania