Ai nevoie de mai multă vizibilitate? Noi ţi-o garantăm!
Echipa noastră de experţi are abilitățile necesare pentru a comunica eficient cu publicul, atât prin tactici inovatoare de PR digital, cât și prin abordări tradiționale. Relațiile noastre cu mass-media, influenceri și bloggeri vor asigura promovarea mărcii voastre pe website-uri mari de socializare, bloguri și publicații locale și naționale, menținându-te astfel în centrul atenției.
Avantajele PR-ului:
• plus valoare faţă de concurența care nu se concentrează pe o strategie de plasare media
• credibilitate sporită, care conferă mai multă valoare publicității tradiționale, plătite
• popularizarea produselor sau serviciilor companiei
• vizibilitate SEO sporită, comunități virtuale mai mari și liste de e-mail mai generoase numeric
• consolidarea imaginii companiei și a percepției publice
De ce să ne alegeţi?
• suntem poziţionaţi ca o companie de SEO de top în toate clasamentele industriei de profil
• nu avem contracte pe termen lung, credem că trebuie să ne demonstrăm eficienţa lună de lună
• integrăm SEO cu Social Media, CRO, SEM, content marketing și relații publice.
• avem angajaţi specializaţi şi cu experienţă în domeniu.
• suntem experți în SEO internațional (inclusiv competenţe de traducere completă)

PASUL 1 // Backlink Clean Up
• Identifici legăturile necorespunzătoare folosind instrumentele pe care ţi le punem la dispoziţie.
• Cauţi informațiile de contact ale website-ului / website-urilor cu linkurile respective.
• Contactezi webmasterii pentru a solicita eliminarea linkului.
• Creezi un fișier de respingere, îl aprobi și îl încarci pe Google.
PASUL 2 // Story pitching
Echipa noastră de PR lucrează împreună cu cea de content writing şi cu specialistul în digital pentru a crea povești și conținut atrăgătoare pentru mass-media din industrie.
PASUL 3 // Requisition of Journalist Response
Gestionăm interogările HARO. Primim sesiuni de e-mail HARO de la editori de până la 3 ori pe zi, selectând dintre acestea oportunități de a trimite citate pentru publicaţiile lor.
PASUL 4 // Promovare orchestrată de informare / conținut
Echipa noastră de PR planifică și pune în practică oportunități de relaționare în spaţiul public. Acestea se bazează pe definirea tipurilor de audiență şi efectuarea cercetărilor necesare pentru promovarea strategică a conținutului și infograficelor orientate către SEO pe platformele sociale, în comunicate de presă sau pe platformele de blogging. Totul pentru a te ajuta să obții cea mai bună expunere și cel mai înalt grad de engagement din partea publicului țintă.
PASUL 5 // Analiza competitivă Backlink Gap
Gestionăm interogările HARO. Primim sesiuni de e-mail HARO de la editori de până la 3 ori pe zi, selectând dintre acestea oportunități de a trimite citate pentru publicaţiile lor.
PASUL 6 // Mențiuni de marcă neconectate
Mențiunile despre marcă neconectate sunt citate online despre brand care nu au trimiteri către website-ul tău. Sarcina noastră este să găsim aceste mențiuni neconectate, să contactăm website-urile și să le cerem să convertească mențiunea într-un link live către site.
PASUL 7 // Comunicate de presă
Ultimul nostru pas în procesul de PR este de a crea și publica comunicate de presă. Ne asigurăm că acestea sunt construite în jurul unor subiecte relevante, în timp util și că respectă tendințele domeniului tău de activitate.
Contact
Ai o intrebare?
Suntem gata să vă răspundem la întrebări și să vă pornim proiectul
Întrebări frecvente
Ce sunt relațiile publice digitale?
PR-ul digital este la fel ca PR-ul obișnuit, doar că pune accent pe crearea de link-uri către conținutul tău, fiind o tactică utilizată pentru a obține mai multă recunoaștere online prin construirea de relații cu creatorii de conținut și jurnaliștii, precum și prin crearea de citate și backlinks.
Cum arată o strategie de PR digitală?
Campaniile noastre de digital PR încep cu o privire completă asupra publicului tău țintă și unde anume își petrece cel mai mult timp online. Apoi îţi vom ajuta brandul să se integreze în acele comunități, astfel încât să fii menționat, să devii un lider de opinie și să generezi link-uri care să ducă la mai multe vizite pe website. Folosind o varietate de canale, cum ar fi Facebook, Twitter, LinkedIn, forumuri online și secțiuni de comentarii pe bloguri, vom viza bloggeri influenți, editori, conturi cheie de socializare și multe altele, pentru a-i face să scrie despre afacerea ta. În plus, vom analiza strategiile pe care le foloseşte concurența, pentru a găsi modalități prin care aceste strategii pot funcționa și pentru tine.
Cum diferă PR-ul digital de cel tradițional?
Deși similare, PR-ul digital diferă de PR-ul tradițional în câteva aspecte importante. Primul ar fi că PR-ul tradițional implică de obicei accesul la publicații mai tradiționale, cum ar fi reviste, ziare, radio și televiziune. PR-ul digital, pe de altă parte, pune accentul pe influență și pe bloggeri, folosind tactici precum SEO și link building pentru a câștiga mai multă expunere online.
Cum măsurați succesul în PR digital?
La fel ca în majoritatea campaniilor digitale, determinarea succesului unei campanii de PR digital se bazează în mare măsură pe urmărirea valorilor corecte şi pe monitorizarea traficului de recomandări pe care website-ul îl primește de la fiecare destinație de plasare digitală. Vei dori să urmăreşti interacțiunile sociale, să monitorizezi performanța utilizând instrumente specifice, să verifici de unde provin backlink-urile folosind un instrument precum BuzzSumo și să cauți modificări în căutările legate de marcă. Este mai greu ca oricând să planifici, să executi și să rafinezi o strategie SEO care să obțină rezultate. Zilele în care blogging-ul și campania publicitară ocazională te făceaua să ajungi pe prima pagină a rezultatelor căutării Google s-au încheiat.